Blog vechi, platformă nouă

Bine aţi venit, aceasta e noua adresă a blogului meu 🙂

A venit primăvara, am simţit nevoia de reînnoire aşa că m-am mutat în casă nouă, la WordPress adică. Mutarea s-a petrecut cu oareşce deranjamente, mi-au dispărut paginile de Cuprins pentru vacanţele deja povestite ca şi fotografia de pe prima pagină, mai descopăr la tot pasul şi alte tulburări  mai mari sau mai mici.  Îmi iau un timp să le repar şi să mă obişnuiesc cu noua interfaţă, sunt şi într-o perioadă foarte aglomerată atât pe plan profesional cât şi personal (a venit de-adevăratelea primăvara în Cluj, am de însămânţat şi sădit noua mea grădină de terasă – asta e pasiunea cea mai recentă şi pe deasupra a şi sosit acum două zile,  cu întârziere de 2 săptămâni,  cartea de 600 pagini de la Editura All căreia trebuie să-i fac o recenzie până vinerea viitoare).  Aşa că mă întrerup  din povestirea vacanţei mele la Barcelona, o voi relua după 1 aprilie. Dacă are cineva ceva de intrebat şi e urgent, poate să pună întrebări pe una din postările despre Barcelona- fireşte, aici, la noua adresă.

Până la recenzia cărţii Michelangelo – O viaţă neliniştită, pe care o voi posta vinerea viitoare, vă invit poimâine, luni, la o discuţie pe teme turistice cu titlul Turist sau călător?

P.S. Blogul este al meu, dar voi sunteţi cititorii mei, aşa că aş vrea să vă cunosc părerea şi să ţin seama de ea: vreau să ştiu  ce anume nu v-a plăcut până acum la aspectul sau conţinutul postărilor. Mie nu-mi place mărimea pozelor, intenţionez s-o modific.  Vouă?

20 comentarii la “Blog vechi, platformă nouă

  1. Bine v-am regăsit! Eu aş dori să văd pozele în format mai mare! Aştept Barcelona după 1 aprilie (plec pe la jumătatea lunii, poate mai scrieţi câteva episoade :))!

  2. 1. Am modificat adresa in blogroll

    2. Vad ca vrei sa iti faci o rubrica numita la fel cu a mea Discutii turistice :), si pe un subiect pe care l-am dezbatut la mine pe blog. Nu e marca inregistrata, deci nu pot sa am pretentia sa nu o folosesti insa mi se pare un lucru urat sa te folosesti de ideile altora, mai ales ca blogosfera turistica e mica. Daca doresti audienta pe blogul tau ar trebui sa vii cu idei originale, rubrici pe care nu le-am intalnit pe alte bloguri, sa fie ceva doar al tau! Daca tu faci asta si functioneaza, apoi ma bag si eu sa fac exact ca tine, nu stiu daca ti-ar placea. Fara suparare, a fost ideea mea si mi-o apar!

    3. Legat de noua platforma, iti doresc succes, idei originale, sa lucrezi putin la aspect ( momentan articolele nu sunt ordonate, pozele sunt prea mari si deranjeaza privirii).

    • Aliceee,
      -Nu-mi fac rubrica de Discutii turistice, cel putin deocamdata nu intenţionez. Discutiile tin de interactivitate, interactivitatea tine de blog si de social media. Eu, pe noua platforma chiar am o setare pt. Discutii, asa scrie „Discuţii”. Cum blogurile noastre sunt despre turism, evident ca si discutiile ating acelasi domeniu, dar eu nici nu i-am spus Discutie turistica, poti sa brevetezi denumirea asta, eu ii spun „Discutie pe teme turistice”. Acest subiect, de acum, „Turist sau călător?” mi-a venit din ultima postare a Loredanei de la travelgirls.ro, am pus un comentariu si apoi mi-a venit ideea văzând ce-mi răspunde ea, şi după ce am postat la mine pe blog intenţia de discuţie am revenit pe blogul travelgirls.ro să o anunţ pe Loredana şi culmea, între timp, o cititoare îi dăduse sugestia Loredanei să scrie un articol pe această temă, poţi citi acolo, că e dovada. Prin urmare, aceste idei vin multora, de asta m-am şi grăbit şi eu, deşi iniţial aş fi preferat să-mi văd de noua platformă în care-mi prind acum urechile.

      -Nu intenţionez, asemeni ţie, să am o zi pe săptămână pentru asemenea discuţii, însă când prind un subiect bun, o să-l pun în discuţie, dar şi dacă vreodată o să intenţionez să provoc săptămânal cititorii la discuţie, iarăşi nu văd care e problema şi ce-ţi fur, că pe principiul ăsta, cine şi-a făcut primul blog putea să-i ia la rost pe următorii că îl copiază,
      nu?

      -Nu am ştiut că s-a discutat despre călători şi turişti pe blogul tău şi nici acum, când mi-ai spus nu am găsit, m-am uitat şi în lista ta de Discuţii turistice. DAR şi dacă aş fi ştiut, aş fi avut dreptul să deschis o discuţie cu acelaşi subiect, considerând că poate ar mai fi ceva de spus, că subiectul nu a fost epuizat. Vrei, te rog, să-mi dai link-ul spre discuţia de pe blogul tău?

      -Ideea asta că alţii trebuie să vină cu idei originale şi alte rubrici decât cele ale tale n-o să ţină, discuţiile, lepşele, sondajele, concursurile, miercurile fără cuvinte şi câte or mai fi nu le-ai inventat tu, există pe bloguri şi nu-s exclusivitatea nimănui. Despre un anumit subiect se poate discuta şi răsdiscuta la infinit, tu ai văzut în mass media să se supere cineva că un alt ziarist sau moderator ia în dezbatere o chestiune care a mai fost dezbătută de un altul?

      -Mulţumesc pentru feedback, aşa m-am gândit şi eu, că pozele sunt prea mari.

      Nu am activat eu moderarea comentariilor, era setat implicit pe „Aprobă commenturi doar de la cei ce au mai comentat”- o aiureală, eu nu moderez comentariile.

    • Sigur că da, uite, de-abia am dibuit-o cu comment-urile, apoi am avut o reclamatie cu cele via email, apoi mi s-a cerut inscrierea prin e-mail. Acuma pun blogrollul. Aliceee, voiam s-o fac pe indelete, dar uite ca din cauza Loredanei, totul s-a precipitat.

      Aliceee, vreau sa-ţi spun, pe langa cele de mai sus, că iţi admir munca si rezultatele, te urmaresc cu atentie si faptul ca ai pozitia pe care o ai in clasament e meritul tau. Succes la roblogfest!

  3. Am avut nişte setări implicite, mai restrictive pentru comentarii, vă rog să reveniţi, iar dacă tot nu funcţionează ceva corect, trimiteţi-mi un mail la micilevacante at gmail.com sa-mi semnalaţi ceea ce nu funcţionează. Vă mulţumesc pentru ajutor 🙂

  4. Arata mai aerisit, imi place 🙂 O sa te obisnuiesti cu WP, este o platforma mai serioasa si stabila. Urmatorul pas ar fi sa iti cumperi domeniul, nu? Succes!

  5. Ioana, acum imi cere parola mailului, nu mi se pare corect sa dau cu parola in stanga si in dreapta, poate mai umbli la setari 😦 Si nici blogul nu imi apare asociat numelui, vezi mesajul meu de mai sus… e singurul blog de wordpress unde am probleme pana acum.

    • parola?? ma duc azi la un i-cafe sa vad, nu-mi vine sa cred, eu am scos de cateva zile toate setarile implicite de la comentarii. dar adresa de e-mail si mie mi-o cere orice blog wordpress, o trec prima data si apoi ramane.

  6. Uite hal de mesaj ce imi da 😦

    Please log in to post your comment.

    …@yahoo.com belongs to an account you are not currently logged into.

    WordPress.com or Gravatar.com credentials work.

    Username or Email

    Parolă

    Remember Me

    ← Înapoi la MicileVacante

  7. Am Gravatar ca sa imi apara la fiecare comentariu poza cu floarea-soarelui. Ei, in mod normal pe orice alt wordpress bag mailul asociat avatarului, apoi scriu numele meu (orice ma taie pe mine capul) si introduc linkul care va aparea apoi, la publicarea comentariului, „in spatele” numelui. Aici insa nu ma lasa sa scriu ce vreau eu, alege el ce sa scrie acolo… daca bag mailul de Gravatar nu imi ia si linkul iar daca bag alt mail imi ia linkul, dar nu imi apare poza cu floarea-soarelui (evident, din moment ce nu am introdus mailul de Gravatar).

    Mesajul de mai sus imi apare cand folosesc prima varianta (cea cu Gravatar), cea pe care o folosesc de altfel cu succes pe toate celelalte bloguri cu platforma WordPress.

  8. Cand gati sa-ti prinzi urcehile in wordpress zi-mi si mie care-i parerea de ansamblu, daca-ti place mai mult de cat blogger ‘au ba. Pe mine ma enerveaza la culme „noua interfata” si in general toate scimbarile de aspect care au unicul rol sa te zapaceasca de sa nu-ti mai gasesti nimic 😀 (stiu, semn de batranete, dar asta mi-s). Succes cu noua adresa 🙂

    • Hmmm… ai in plus multe facilitati, altele in minus. Nenorocirea mare e ca mi-am pierdut prin mutare toate link-urile de la un articol la altul si toate etichetele, la fel toate filmuletele trebuie din nou incarcate. Si am probleme si cu marimea caracterelor si a pozelor. Sincer, nu as mai face-o, dar acuma ii dau tot inainte. O sa mai fie multa munca pana ajung sa mearga totul bine ca dincolo, nici nu stiu ce sa zic, poate o luna, poate doua?

Lasă un răspuns

