Cadou de 8 Martie, de la Wizz Air

Wizz Air intenţiona să introducă din 4 aprilie curse Cluj-Budapesta şi retur, dar se pare că s-au răzgândit, le-au scos deja de pe site. Eu am rezervat şi plătit săptămâna trecută o cursă dus-întors pentru mijlocul lui aprilie, între timp mi-am rezervat şi cazare la Budapesta, plătind deja o parte din sumă, am pierdut şi destulă vreme cu studierea oraşului, din punct de vedere turistic.
Azi am primit un mail de la Wizz Air  că anulează cursa, m-am cam supărat, dar, după obiceiul vechi – că mi-au mai anulat vreo 8 curse până acuma –  i-am sunat să-mi ofere în schimb o altă cursă (oricare) cu plecarea tot din Cluj spre altă destinaţie (mai sunt destule curse spre Milano sau Veneţia cu preţ similar, nu am avut pretenţie nici de dată fixă, nici de destinaţie, doar plecarea şi întoarcerea să fie din/în Cluj), dar nu vor să-mi  ofere nimic din Cluj, iar varianta Târgu-Mureş-Budapesta nu mă interesează, mi-e incomodă. Se pare că Wizz Air preferă acum să dea banii înapoi.P.S. Wizz Air se joacă de-a „uite ruta, nu e ruta” (Cluj-Budapesta) pe banii noştri. Ieri 8 Martie, sunând la ei, mi s-au prezentat opţiunile, operatorul lor spunând singur că în caz că solicit returnarea banilor mi se returnează suma totală plătită (inclusiv taxa de rezervare), târziu în noapte am primit factura prin mail, taxa de rezervare nu se returnează, e paguba mea. Fireşte, e vina mea că nu am citit în detaliu „Condiţiile de călătorie”, faptul că nici operatorul lor nu le cunoaşte nu mai contează prea mult. Doar atât cât să scrii pe blogul personal, să-ţi verşi năduful.

14 comentarii la “Cadou de 8 Martie, de la Wizz Air

  1. Ce nasol!!!
    Mie o singura data mi-au anulat un zbor pe Pisa si m-au trimis pe Roma astfel castigand vreo 6 milioane (eu) :). Am fost norocoasa!
    Imi pare rau ca ti-au stricat vacanta! Dar pana in Tg Mures ajungi cu autocar in nici 2 ore asa ca nu e tragedie! e drept ca e putin incomod 😦

    Daca nu, sper sa gasesti alta destinatie si sa ai o vacanta frumoasa!!
    ps: La multi ani!!

  2. Nu e o tragedie, dar e incomod si nu cred ca merita. Si din Targu-Mures pana la aeroport 20 km, taximetru. O gramada de bani, enervare, timpi morti, ca de, Romania. Nu, mersi. Budapesta o sa mai astepte dupe mine, daca e pe-asa. Iar eu astept Ryanair. S-a mai auzit ceva de ei?

  3. Eu zic sa intrebi ce parere are OPC-ul despre taxa aia care nu se returneaza. Ce-i aia taxa de rezervare pentru o rezervare care nu (mai) exista? Sau e taxa de fraier?

  4. Wizz Air va raspunde ca ei mi-au oferit alternativa Târgu-Mureş – Budapesta, că ce mi-e Clujul, ce mi-e Târgu-Mureşul. Eu înclin să cred că nici n-au avut de gând să introducă ruta asta din Cluj, au vrut doar să-şi umple avioanele din Târgu-Mureş, probabil mulţi care iniţial n-au vrut să plce din Târgu-Mureş, dacă tot si-au cumpărat bilete din Cluj şi şi-au rezervat cazare, acceptă într-un final şi ruta Târgu-Mureş – Budapesta.

  5. Zice ca pt anulare restituie pretul total. Pt alte situatii zice asa: 10.1 Toţi Pasagerii îmbarcaţi pe rutele noastre au obligaţia să se conformeze formalităţilor de emigrare sau a altor formalităţi de securitate. În cazul nerespectării acestor prevederi, vi se va refuza transportul, rezervarea dvs. va fi anulată, accesul dvs. la bord va fi refuzat, , şi veţi primi contravaloarea Preţului Total din care se vor deduce Taxele pentru Alte Servicii şi Taxa pentru Rezervarea Locului.

    Oricum mi se pare absolut aberant, fa reclamatie la OPC si vezi ce zic, s-ar putea sa ai o surpriza.

  6. Apollo, uite aici:

    15.1.c) „vă anulăm rezervarea şi vă rambursăm întreaga valoare a biletului plătit pentru zborul anulat şi, dacă este cazul, pentru zborul de întoarcere în conformitate cu paragraful 15.4.4. „

    Returneaza valoarea biletului platit, nu si taxa de rezervare.

  7. Pai daca mergi dinspre Cluj autocarul trece pe langa aeroport si te lasa direct in fata lui, nu trebuie sa mergi in oras si sa te intorci 🙂 Nu e asa mare lucru, sincer, daca iti doresti poti sa mergi linistita! Pana in Tg Mures biletul costa 15 ron, ajungi in 2 ore maxim! E mai mult ideea ca ti-au fugarit vacanta 😦

  8. Sa stii ca e 25 lei biletul, deci dus-intors e 50lei. Eu m-am intors o data in Targu-Mures, cand a reusit Wizzair-ul sa-mi schimbe o calatorie, dusul din Cluj si intorsul in Targu-Mures. Am stat in aeroport vreo ora pana am gasit cu ce sa ma intorc in Cluj, o dubita sau microbuz, nu-mi surade ideea sa repet experienta. Nu stii ce transport e ala, ce masini, ce soferi. Nu, nu ma intereseaza, prefer sa plec la Budapesta cu trenul, atunci.

  9. Asta e riscul la lowcosturi. Apar tot felul de surprize
    Per total , wizz ma incanta pentru ca ma duce mereu unde trebuie sa ajung- si din cluj n-am alte optiuni.Ma refer la Dortmund
    Dar la aeroportul din Cluj ma deranjeaza…..multe Intr-o masura mai mare decat la alte aeroporturi. Poate ca numai mie mi se pare ca personalul e cam nepregatit, unii parc-au aterizat acolo de la supermarketul din colt

    • Trebuie sa recunosc ca si pe mine ma incanta, le sunt recunoscatoare, datorita lor am vazut o buna parte din Europa, dar na, ma asteptam sa vină la Cluj cu rute noi. Iar eu, la fel, au foat inflexibili in privinta schimbarii rutei, probabil ca si pt. ei Targu-Mures – budapesta e un subiect sensibil

Lasă un răspuns

