Canon, F64 şi…Veneţia!

 Mi-a atras atenţia, zilele astea, o reclamă:

Nu obişnuiesc să preiau pe blog reclame, decât la produse şi servicii în care cred. Consecventă acestui principiu, nu am cum să stau pe margine: Canon e cel mai cunoscut brand de aparatură foto şi preferatul meu, iar Veneţia, un oraş unic în Europa, de un romantism de neegalat, e oraşul meu de suflet.  
F64  mi-a fost recomandată pe un forum online specializat în fotografie, când am avut nevoie de un acumulator pentru camera mea foto şi nu am găsit în Cluj. Mi l-au trimis prompt acasă, la preţul cel mai mic găsit de mine pe net. Azi, totuşi, ca să fiu sigură că n-o dau în bară, am întrebat-o pe Alexandra -care e în branşă- ce ştie de F64. „Nu am comandat nimic de la ei, dar mulţi dintre cunoscuţii mei au făcut-o. Au o reputaţie bună.”, mi-a răspuns ea. Prin urmare, recomand şi eu, mai departe, F64.
Dacă simţi că a venit momentul să-ţi cumperi ţie sau cuiva drag o cameră foto – în treacăt fie zis, poate fi un cadou excelent! – merită să arunci un ochi pe  campaniaValentine’sDay şi să alegi zilele acestea din oferta bogată de aparate foto compacte  de acolo, de pe site. Orice aparat compact Canon cumparat de la F64 in perioada 01 -14 februarie  intră automat in tragerea la sorti pentru marele premiu constând într-un weekend în doi la Veneţia si alte 10 premii F64 (chiar si cei care cumpara direct din showroom). Şi poate, pe lângă achiziţia unei camere foto de care vei fi cu siguranţă încântat, vei avea şi şansa de-a petrece între 28 aprilie şi 1 mai 2012, un weekend la Veneţia, alături de cineva drag. 
Lasă un răspuns

