Cum se circulă în Napoli

Trafic haotic. Nu se respectă nicio regulă. Şi totuşi, nu am văzut niciun accident în zilele petrecute acolo, impresia mea e că se circulă foarte sigur în tot acel vacarm. O mulţime de motorete, motociclete cum n-am văzut niciunde, multe femei conducându-le. Claxoane, ambuteiaje prin pieţe. 
Nu se opreşte la verdele pentru pietoni, trebuie să începi să traversezi pentru ca maşinile şi motocicletele să te lase să treci. Dacă la început traversam străzile în fugă, după ce un motociclist mi-a făcut semn să n-o fac, am început şi eu să trec strada mai relaxată, ca să ajung ca la sfârşitul celor cinci zile petrecute acolo, să trec nemaiţinând cont, nici eu, dacă e verde sau roşu la semafor.
Şi acum, un filmuleţ concludent:
sursa: youtube, user: Amikal75
Şi încă unul, cu strada pietonală Via Toledo, intersectată de străduţe pe care circulă şi maşini, motorete, motociclete…observă zgomotul străzii:
sursa: youtube, user: andreabroaddus
De Ioana Mureşan Publicat în Napoli

3 comentarii la “Cum se circulă în Napoli

Lasă un răspuns

